Silvret ska hem till Karlstad igen.

Dom gjorde det.
Salo gjorde det.
Fan, vad jag älskar Frölunda.
Och fy, vad jag lider med Björn Melin.
Avskyr Färjestad, men jag visste det.
Jag visste det.
Att Frölunda och Färjestad skulle vara i final.
Igen.


Silvret ska hem, silvret ska hem, silvret ska hem till Karlstad igen!
Klockrent eller? Oo ja...


Mina tips gick inte hem helt och hållet, men vad gör det?


Den här kvällen är bara bra ändå.

Borgen på tisdag.. Att dom fortfarande inte lyckas fixa Scandinavium är tråkigt.
Men några såna säsonger, som de senaste åren, till -
så kan ju Frölunda ta och köpa Scandinavium.
Så kan ju hästarna låna Åby Ishall eller nåt i fortsättningen.


Frölunda mot SM-guld...
Det bara är så.




Allsvenskan i fotboll har visst börjat.
Nån som bryr sej?



Om fyra månader kanske jag kan spela handboll...
Längtar allan....




Frölunda är vassa!
Färjestad är kassa!
We love it, yes we do....





No further.
=) =) =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback