Boost as hell.

Läget för denna listan har aldrig varit mer passande....


BOOST-LISTA

3 saker du gillar med ditt utseende:
Mina ögon, mina bröst i en bh =) och mina fräknar.
3 saker du gillar med din personlighet: Ärlig, öppen och omtänksam.
3 saker du lyckats med och är stolt över: Tagit mej tillbaka till handbollen efter korsbandsskadan, fått återkommande anställning på Skatteverket, samt att jag lyckats bli en hyfsat fin människa trots all skit jag gått igenom. Är glad att jag inte är bitter.


3 personer du kan ringa mitt i natten om du är i knipa: Camilla, storebror, mamma.
3 personer som sagt "jag älskar dig" till dig: Förutom min familj - Camilla, Ivar och Emma.
3 saker du uppskattar hos en medmänniska: Ärlighet, givmildhet och humor.

3 vänner du vill träffa snart: Camilla, Felix och Jonas.
3 celebriteter du uppskattar: Thierry Henry, Sarah Jessica Parker och Bill Gates.
3 saker du ska unna dig själv idag: Skratt, tillit och choklad.


3 personer du utmanar att göra boost-listan: Ivar, Monique och... Ehh... Ingen mer. Pettan kanske, men jag tror inte han läser min blogg... =)

Kommentarer
Postat av: Ell

Choklad borde man äta varje dag, mer regel än undantag!

2006-09-01 @ 01:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback