Kärlek, handboll och PURJON.

Hej hej hallå bloggen!
Nu är jag här igen. =)
Sitter på Jönköpings Resecentrum vid en sån där dator man betalar för.
Haha, allt för internet. Gotta keep updated. =)




Min älskling överraskade mej i lördags. Han stannade kvar hos mej i Jönköping
istället för att fortsätta med sina lagkamrater hem till Stockholm.
Hur glad jag blev? Ehhhm, något. Det kändes så mycket större då. =)
Nu kunde han ju tyvärr "bara" stanna en natt, men det är ju alltid något.
Och det var så skönt att ha honom här. Han passade in bra i min lägenhet. =)
Han lagade god mat och gav mej ordentligt bra stretching. =)
Jag älskar att se hans tandborste stå bredvid min.

Förmodligen kommer vi tycka om varandra så här mycket under en lång tid.
Finns ju inga hinder. Avståndet? Ja visst. Men så här i början får det ju oss bara att växa.
Kärleken växer ju med saknaden, som bekant.

Och på fredag kommer han igen. Jag är glad över det. Och tacksam.
He makes me feel good. And vice versa. =)




I övrigt då?
Jodå. Är rätt förbannad på idioterna på CSN, som inte har någon slags kommunikation,
arkivering eller tanke över huvud taget! Pratar de med varandra? Tänker de efter?
Noooooooooooooooooo.....
Så stört, jävla puckade! Och vem får ta smällen? Jodå. Jag. Självklart.
Jag gör det med ett leende på läpparna. Ja visst!
PURJO!!!




Jag fyller år på fredag. =)
Mina födelsedagar brukar bli årets värsta dag och den här hade nog inte varit en undantag om det inte vore för att sötbollen min kom hit. Det är väl den bästa presenten jag kan få? =)




Det är mycket träning nu. Mycket träningsvärk. Men det är skönt.
Nu är jag på väg någonstans igen liksom. Knät gör lite ont, men det kanske inte gör något?
Fan, vad jag älskar att spela handboll... Det är roligt. =)



Kan frågan om pengar bara lösa sej, så är allt löst.
Då har jag inget att oroa mej för längre. Då kan jag bara leva.
Men tills dess finns klumpen i magen kvar.




Ja ja, kära vänner.
Nu är det dags att röra på sej.
Sköt om er. I know I will. =)
Fred ut.
Utgå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback