Så där mitt i natten bara.

Nu sitter jag här, hos Camilla... I soffan... Som vanligt...
Men ändå är ingenting som vanligt....
I morgon drar jag ju.
Fan, börjar lipa på en gång... Hon är verkligen min andra halva.
Kommer sakna henne sjukt mycket.
Kommer sakna att vi ringer för att väcka varandra,
trots att det bara finns en dörr emellan oss..
Kommer sakna Camilla....



Ett ordentligt avslut i dag.
Kändes ordentligt skönt. Riktigt skönt.
Samtidigt tråkigt förstås.
Men det var det enda rätta.
Har börjat nåt nytt nu,
som känns så mycket bättre.



Jag är liksom glad.
Trots regnet.
Trots avslut.
Trots "påhopp".
Trots avsked.

Det finns någon som gör mej glad.




Det syns va? =)



Ja ja... Nu ska jag väl sova eller nåt...
Lyssna på musik? Lipa lite?
Vill ju egentligen kramas...
På tisdag så...


Ok.
Gonatt.
Peace out!

Kärlek.
Bye.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ni är verkligen söta ihop! Önskar er all lycka!

En bamsekram till er båda! J

2006-08-03 @ 13:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback