Would you like to know more?

Kan väl hinna med en liten lista också. =)
(Snodd av en snEll tjej...)




4 arbeten jag har haft i mitt liv:
1. McDonald's. Obligatoriskt ju! =)
2. Servitris på Harry's i Göteborg.
3. Registrator på Skatteverket.
4. Vårdbiträde i hemtjänsten.

4 filmer jag kan se om och om igen:
1. Happy Gilmore. Fett sjukt skön!
2. The Notebook. Den är faktiskt bäst.
3. Stockholm Boogie. Tjena Allan!
4. Dude, where's my car. Sweet dude!

4 städer jag har bott i:
1. Sarpsborg (Norge)
2. Göteborg
3. Eskilstuna
4. Jönköping

4 tv-serier jag gärna ser:
1. Sex and the city
2. Grey's anatomy
3. Desperate Housewives
4. CSI

4 ställen jag vill åka till:
1. Santorini. =)
2. New York. Favorit!
3. Australien.
4. London. För att se Arsenal. =P

4 webbsidor jag besöker dagligen:
1.
2.
3.
4.

4 Favoriträtter:
1. Allt med bearnaisesås. =)
2. Crispy Chicken på BK. =P
3. Det mesta med kyckling.
4. Korv stroganoff med ris.

4 ställen där jag trivs:
1. Hemma hos Camilla.
2. I soffan.
3. På handbollsplan.
4. Hos mitt hjärta.



I love.
You love.
We love...

Kommentarer
Postat av: En SnEll bitterkossa

Om du har tid att sno listor har du väl tid att lämna en liten kommentar.. *bits* :P

2006-08-15 @ 16:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback