Året 2006.

Sista dagen på året och en sammanfattning kanske är på sin plats...
Det har varit ett bra år... =)


2006 var året då:

...jag opererade mitt knä och framgångsrikt återhämtade mej från densamma.

...Frölunda förlorade SM-finalen mot Färjestad och tyvärr var det rättvist.

...jag i princip bara var i Göteborg trots att jag betalade hyra i Jönköping.

...jag hängde väldigt mycket med en viss mandelmassa.

...Kalle och jag åkte till Kroatien i månadsskiftet maj-juni. Det var fint.

...Robbie Williams rockade loss på Ullevi.

...Camilla och jag körde ett eller 14 fyra-dagars. =)

...Camilla flyttade från Strömmensberg till paradiset i Biskopsgården. =)

...vi firade midsommar på Öland.

...jag söp bort på mobiler på en kväll.

...vi hoppade oss svettiga på studsmattan på landet.

...jag träffade mannen i mitt liv på internet...

...jag lämnade Hallby och Jönköping för Hammarby och Stockholm.

...handbollen åter blev en del av mitt liv och vi obesegrade leder serien i halvtid.

...jag växte till en vuxnare och mognare människa.

...jag insåg att jag är värdefull och att det går att tycka om mej.

...julen firades i Göteborg för första gången på väldigt länge.

...min pojkvän bad mej flytta in hos honom.





Så ni förstår nog att 2006 var ett bra år.
Trots tårar och gnäll, så är jag glad nu och kan skåla in 2007 med ett leende. =)


GOTT NYTT ÅR!

Kärlek - Maria.

Kommentarer
Postat av: Ell

God fortsättning sis! 2006 var ett bra år. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback