En kort sammanfattning...

Nu var det bannemej längesen... Det blir ju så, när man inte har internet hemma... Tyvärr.

Jag har haft två jobbiga veckor på jobbet. Haha, har nog aldrig haft så mycket otur.
OFANTLIGT mycket post förra veckan, en dag var jag inne kl 16.40, inte normalt.
Någon på jobbet stal mitt busskort när jag var ute och delade post.
I måndags blev jag biten av en hund!!? "Brevbärare biten av hund". Grattis...
Och i går fastnade jag med båda benen i en plastrem och föll pladask, med knäna rakt ner i betonggolvet.
Men det är väl bara att skratta åt det nu. Någon gång vänder det väl... =)


Med han jag tycker om går det bra. Han anstränger sej mer nu och det känns riktigt skönt.
Vi bråkar inte alls nu, känns det som, bara lite ibland. =)
Han är söt....




Ska bli skönt att komma hem i jul.. Har inte varit hemma sen i början av augusti. Shit...
På juldagen kommer Ivar ner också och vi stannar till nyårsdagen.
Det ska bli riktigt kul och det gjorde mej väldigt glad att det var hans idé att åka ner.
Återstår bara att hitta nåt att göra på nyår???


Well, jag har samling om en och en halv timme och jag har glömt match tröjan hemma hos mej (är hos Ivar nu), så jag måste dra mej. Ett litet avtryck har jag gjort i alla fall. =)



Ha de gytt alla goa gubbar!

Fred ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback