En tragisk jul...

Något som började med att jag sa "Han är så mysig, tycker jag" när jag såg Reinfeldt på tv.
Då brakade helvetet loss. Ett bråk som förstörde hela julen. En person bråkade, resten höll käft. En person, ensam, lyckades förstöra hela julen. Hans dotter, 9 år gammal, klarade sej bra och fortsatte spela bingo med mej. Men det gick inte. Nej då, då ska han "prata" med henne och vips! Så gråter hon, hon också.

Lyckat. Kul julafton i morgon? Vet inte ens vart vi kommer vara.
Som jag sa till min älskade pojkvän - "Sånt här händer inte oss, sånt här händer tragiska människor."
Vi vann inte ett skit på bingolotto, vi bråkade istället.

Konstigt att man föredrar att åka till Ronneby över jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback