Så här i juletider...



I morgon åker jag till Göteborg.

På lördag ska vi träffa mormor.

På söndag är det  julafton. =)

Ivar kommer till Göteborg på måndag... =) =)




Fan, livet är bra nu. Jag är osammanhängande, har ingen struktur, har ont i knäna, men ser ändå med glada ögon på hur livet är just nu, just i dag. =)



Han ringde mej från jobbet och jag älskar det.



Ska åka till stan om en stund. Ska hämta Jennys skor på Adidas och ska sen till läkarn och kolla knäna.
Kanske hinner jag träffa baby en stund också. Annars är det nog tveksamt om jag hinner träffa honom alls innan jag åker... Det vill jag ju.. =)


Jä jä, jag är fett tråkig och jag orkar inte sitta här mer nu.

Jag kommer hem igen till jul, som Peter Jöback sa.


Merry christmas!

puss



Förresten så förlorade vi mot Skuru med 22-26, men det är verkligen inte fy skam. Vi är på gång nu. =)

Kommentarer
Postat av: Ell

God jul sis! Ta hand om dig och ha en underbar jul :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback