Becksvart...

Ljust... Men ändå becksvart.
Var det så jag sa?


Ja typ...


Båda strålarna ljus har försvunnit.
Nu återstår mörker.

Trots solens starka ljus.
Så är det mörkt och jag fryser.


All at once....


Det enda som är ljust nu är väl i princip ölen jag dricker.
Till och med den annars så ljusa sommarnatten är mörk i dag.


Kärlek på tv gör mej ledsen.


Jösses... Visste inte själv ens att jag var ledsen.
Men det var jag visst. Som vanligt.


När man vill att de ska lyssna, så förstår de inte.
När man vill att de ska ignorera allt man säger och istället göra som de vill...
...ja, då lyssnar de tamejfan...


Lasse kanske kan hjälpa mej nästa lördag?



Jag har ont i halsen, i öronen och i bihålorna..
Dessutom har jag en alldeles jättejävlig huvudvärk.
Sjuk? Nee....


Hälsade på farfars grav i dag...
Han har det bra, det vet jag. Det blomstrade liksom.
I mina tankar...




Vad är det som krävs, killar?
Vad är det som krävs?
Jag finner inget mönster....



Ne, depp-time is over.
Pis aut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback