En sån där fjantig, men kul lista!

DAGENS:
klädsel:
Tiger-jeans och vit topp från H&M.
frisyr: Halv-plattat i en slarvig tofs.
låt: Jag saknar dej Henry med The Pojksnopps. Fet. =)
tv: So you think you can dance?
vill ha: mandelmassa.
sjuka: Spår av förra veckans halsfluss.
tråkigaste: Löparbandet.
roligaste: Löparbandet.

SENASTE PERSON SOM:
sov i din säng: Jag. Själv. Som vanligt.
såg dig gråta: CJ...
fick dig att gråta: CJ...
fick dig att börja skratta: Ell
du gick på bio med: Tess-pluttan!
du gick på stan med: Mamma och lillebror.
skickade ett e-mail till dig: Spam spam spam...
skickade ett sms till dig: En Ölands-flört.
skickade ett lunarinlägg till dig: Vet inte. Har väl inte varit där på en hel livstid ungefär.

HAR DU NÅGONSIN:
sagt "Jag Älskar Dig" till en pojkvän och menat det: Ja
bråkat med ditt husdjur: Nej, hur bråkar man med fiskar?
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Ehm... Ne, tror inte de.

HAR DU NÅGONSIN VARIT I:
Norge: Ja, mitt första år levde jag i Norge.
Danmark: Ja, många gånger.
Finland: Nepp.
Island: Nope.
USA: Neee. =(
Tyskland: Jupp... Berlin is great.
Frankrike: Ajamän, men bara på genomfärd.
Spanien: No.
Italien: Ja, men jag kommer inte ihåg det.
Kroatien: Ja, i år faktiskt. Rekommenderas.
Grekland : Ja, på Rhodos. Fett.
Österrike: Hmm, vet faktiskt inte.
Schweiz : Ja, varje år typ när jag var liten. Senast 1995.
Thailand: Nix.
Kanada: Pix.
Brasilien: Räknas Tranquilo? Inte? Nej då.
Belgien: Nä.

EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för: Ingenting nu för tiden. Det som sker, det sker.
Vart vill du gifta dig: I en underbar trädgård. Helst inte i en kyrka.
Vem hatar du verkligen: Jörgen Jönsson
Varit kär: Ja.
Kör du bil: Automat - ja. Manuell - njaaa.
Har du ett jobb: Ja, ett coolt sådant också.
Gillar du att ha folk omkring dig: Jepp, love it.
Är du ett hälsofreak: Haha, inte direkt. Under säsong möjligen. Men njaaa..
Är du ensam nu: Ja.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Ohh... Typ alla.

FAVORIT:
Rum i huset: Ehh... Ska jag välja mellan hallen, min walk-in-closet, toan och rummet? Rummet då.
Typ av musik: Lasse är mest utmärkande. Men jag gillar det mesta. House i sommar.
Parfym: Gucci Rush. Den röda.
Månad: September. Då startar serien.
Mat: Thailändskt.
Dricka: Mjölk och Heineken.
Godis: Choklad.
Tidning: Aftonbladet.
Film: The Notebook och Dude, where's my car? Inga kontraster där inte.
Skådis: Många. Hugh Grant... =)
Djur: Inte nåt.

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit:
Japp! Till Nip/Tuck-avsnittet i går natt.
Köpt någonting: Ja, en sån där bar man äter efter man tränat.
Varit sjuk: Njaaeee, återhämtar mej.
Sjungit: Jajemän!
Sagt "Jag Älskar Dig": Jepp! Säkert fyra gånger.
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: Japp, annars hade jag inte gjort det.
Träffat någon ny: Nepp.
Saknat någon: Oo ja.
Kramat någon: Aa. Min coach. Han e snäll.
Kysst någon: Neee...
Ätit: Ja... Färdiglagat från Familjen Dafgård bl.a.



Snodde denna från Pettovich! Thänk you. Lite kuuul.
Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback