Jag kröntes till kung. Fastän jag är tjej.

Skön kväll med Emma-slemma-fågelskrämma...
Hon e bäst tamejfan...
Hon sa liksom så här:
"De e så gött å va me dej Maria,
för du e så lätt att ha å göra me..."
Liksom va? Hahaha...
Brukar få höra motsatsen....




Vi är fina, eller hur? =)
Hon e typ hälften så lång som jag,
men man kan va kompisar ändå....



Ringa taxi var jag INTE särskilt bra på....
Man borde ha en sexigare telefonröst,
så de inte kan säga nej... Haha...




Och sen slutade man kvällen som kung....
Hahaha... Jösses.
El svettovich!
En del dans.




Saknade dej dock....


Nu ska Maria sova.
Kvällen va kul.
God natt.

Kommentarer
Postat av: Ell

Du måste sluta vara vaken mitt i natten och blogga hit och dit.. ;)
Dock var det heta bilder på en go syrra! Knus.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback