Ut med språket...

Glädjen håller i sej. Länge till hoppas jag.
Det är så skönt att bara kunna vara, inte behöva hålla igen.
Inte ens när jag vet att du läser, så känner jag att jag behöver tänka efter.
Det är bara så jätterätt.
Skönt.




Tre låtar går varma hos mej nu.
In these arms - Bon Jovi
Cancion del mariachi - Los Lobos & Antonio Banderas
och min för alltid:
Hon kommer från främmande vidder - Lasse the man.



Glädjerus.
Ockupation.
Skratt.
Uppoffringar.
Sms.
Samtal.




Längtar efter min gitarr...
Vill dra några rader, sjunga ut ordentligt.
Det var så längesen nu.
Men på söndag så...





Life takes unexpected turns sometimes...
Haha, jo tack. Och jag klagar inte.




Vi går varandra på nerverna lite, jag och Millisen.
Är nog lite som systrar, som han den konstiga sa... =)
Och just därför kan vi kliva på varandras nerver hur mycket som helst.
För sen sitter vi där och skrattar tillsammans ändå till slut.
Det är därför jag älskar min bästa vän så otroligt mycket.
Önskar alla i världen en så fin vän som hon.
Och det gör mej ont att lämna henne kvar i Göteborg när jag drar om några dagar.
Hoppas hon får den euforiske. =)



Vi hade fantastiskt roligt i går, som alltid på Tranquilo!
Men jösses, vilken baksmälla.... Shit man.
Ja ja, det var värt det. För allas ögon var på oss.
Vi ägde nog rätt mycket faktiskt. Ett avsked i sej...
Tranquilo äger.
Det bara är så.





It feels like home to me....




God natt kära läsare.
Nu är det dröm-dags.
I smile...
Gone.

Kommentarer
Postat av: Han den konstiga

You're my baby now! ;)

2006-07-25 @ 12:23:59
Postat av: L

Du är bäst på att peppa, bubiluli! ;-)

2006-07-25 @ 22:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback