What's left of me...

You can take what's left of me...

Nu har jag väl gjort bort mej igen då.
Att jag aldrig lär mej... Fasen.


Sjuk är jag i dag, dessutom.



Tråkigt avslut för Kung Zizou.
Jag älskar Henry.
Cannavaro var VMs mest lysande stjärna.



Mutu till Fiorentina. Hur smart är det, när dom förmodligen blir nedflyttade??


Steve Kariya till Frölunda. Cool. =)



Fan, jag vet ju vad jag vill ha nu, men kommer aldrig få det.
Mandelöga är, och förblir, mandelmassa. Jag kommer aldrig få ta del.
Kan svära länge över detta, men snart är sommaren slut ändå.
Då är det Jönköping.

Om det blir någon handboll är mer tveksamt.
Knät är fortfarande kasst sedan midsommar.
Så korkad jag är. Var jag tvungen att spela fotboll?




I'm ready to love, to give, to be.

Fred ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback