Att supa lite för mycket.

Jag är kass, jag vet. Skriver dåligt nu för tiden.
Men hallå, vet ni vad? Det är för att jag skaffat mej lite mer av det som kallas ett liv!
Jag jobbar förstår ni.
På Skatteverket till å me - och DET, mina vänner, är jävligt tufft!


I torsdags åkte vi till Öland för att fira midsommar.
Fett skön camping och sju pers i en villavagn på 32kvm.
Sjysta grannar från Skåne, bra krök där. =)
Ingen idé att försöka beskriva hela helgen med ord, jag skriver en bok i framtiden istället.
Men en kort sammanfattning kan det i alla fall få bli:

Öl, vodka, bål, kubb, boule, skåningar, trångt, tjafs, skratt, sprit, spy, bäddsoffa, bakfull, fotboll,
öl, paja knät, ont ont ont, cykelbil, midsommarmat, jordgubbar, proppmätt, whisky, bärs,
svarttaxi, Borgholm, fest, krök, bakfull, fotboll, nattsvart, borttappad mobil nr 1, bråk, full,
ny mobil, krök, borttappad mobil nr 2, promenad, ny bekantskap, bakfull, minigolf och pizza......
Blablabla...
GRYM helg i alla fall.



Nu regnar det i Göteborg och jag är faan inte förvånad.

Mr. Mandelöga är i Italien och jag vet fortfarande inte vad han gör där.
Men vi är i alla fall inte arga på varandra och det är skönt.
Den där historian tog en oväntad vändning förra veckan.



CJ
kanske kommer i helgen, men jag har inte en enda förväntning.


Hade massa att skriva, men nu är jag tom som vanligt. Typ. Faan.



Men faaan, va roligt det är att träffa nya människor!
Vilka goa gubbar det finns runt om i landet. Störtskönt!



Välkommen hem till Sverige Vic.





Bara för att jag går med huvudet högt, betyder det inte att du ska vara rädd för mej.



Gone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback