Dagens lista - del 1.

Vi är visst två som gillar sån här skit... =)



Skulle du kunna tänka dej att delta i en dokusåpa? Det vet ni... =)
Vilken årstid tycker du bäst om?
Sommar och sol och vi har kort tight kjol...
Brukar du sjunga i duschen? Alltid... Haha.
Vilken sport är roligast att se på tv? Curling är faktiskt jädrigt skoj.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jag är öppen för allt. =)
Vad är viktigast för dej? Att folk i min närhet mår bra.
Laddar du hem musik och film från nätet? Det har aldrig hänt. =)
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Spela in mina låtar i en studio och bjuda familj och vänner på en resa.
Vad är det bästa med julafton? Att få vara nära de man älskar. Utan stress.
Tänkter du mycket på ditt utseende? Nä... Aldrig. =) (Jooo...)
Vad får dej att slappna av? Mina lugnande tabletter...
Tänker du ofta på sex? Om varje minut på dygnet räknas, så.. Ja...
Är du skyldig någon pengar? Ja, men det är inte mer pengar än vad folk är skyldig mej. Om man inte räknar med vad mina föräldrar lånat mej. =)
Är du mörkrädd? Nähä du! Såg The Ring ensam i mörkret till och med...
Bär du glasögon eller kontaktlinser? Solglasögon så klart!
Vilken färg är snyggast? Grön... Alltså, som mina ögon. Typ.
Tycker du matte är svårt? Matte A - nej. Matte D - Ja, förmodligen.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Ja... När man är 15. Inte nu. Snyggt dock.
Vad skulle du helst vinna i en tävling? En extreme makeover... =) Eller en resa.


Bråttom nu.... To be continued....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback