Förstörd, men under uppbyggnad.

En ny dag har kommit...
Kvällen i går var en suddig repris av fredagen.
Ganska kul, men inte riktigt samma grej. Var nog lite för trötta ändå.
Skönt ändå med tre Crispy Chicken på Böger King... Ssss...

Trevliga människor var jag med i alla fall..
Manne och William är två personer jag hoppas få träffa fler gånger..



Fett hett att bli uppraggad av en Nigerian vid namn Clever kl fem i tre..
Haha.
Han va rätt cool faktiskt.. Men de mörka killarna är reserverade åt Camilla så klart! =P


Jobbigt Allan att gå upp i dag.. Vägra vara pigg i dagens samhälle. Suck!
Jädrigt fly att dra på hockeyn om en halvtimme i alla fall. Då ska vi sänka Boorchen... Haha!
Booooorchen... "Du e la rolig du Olsson..."




Monki: "Gissa vad jag är?"
Maria nyfiket: "Nää?"
Monki: "Hungrig...."
Eh ok.... =)



Han har inte varit så värst trevlig i helgen.. Faktiskt...
Ganska töntigt tycker jag.
Men jag äääär som jag äääär.... Fatta.


Nä, nu e de bråttom..
Drömde om biljettkontrollanter i natt... Shit... =/


Köss, utgå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback