Livet är en dans på rosor!

Ibland känns livet bara så jädra enkelt...


Strax bär det av "hemåt", till Jönköping... Känns inte lika tråkigt som tidigare gånger.
Känns som jag har lite mer att komma "hem" till..
Monkan bland annat...


Kommer nog stanna i två veckor denna gång..
Kommer sakna vissa personer och upplevelser här i Göteborg, det vet jag redan nu.
Får hoppas att jag får kul i Jkpg istället.


Ska ta tag i träningen, rehabiliteringen.
Få tillbaka min snygga mage. =)
Har fått lite nya krafter nu.


Moviestar oh moviestar ahaaaa...
I think I am a moviestar. =)



Nä, nu ska vi äta... Jag och Mr Mandelöga (bra smeknamn Monke-bonk) =)

Sen måste jag rusa. Iväg från drömmarna och tillbaka till verkligheten.
Känns bara inte lika jobbigt den här gången.
Fred ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback