Man behöver tänka ibland också.

Hej kära vänner....


Är i Göteborg igen. Trippen till Jönköping var kanske den onödigaste någonsin.
Skulle till sjukgymnasten. Men visst var man lite för sjuk för det, jodå, så det blev inget.
Har aldrig varit med om någon liknande tandvärk faktiskt, hemskt ju.
Därav halsontet... Inte kul det heller. Nä. Inte kul alls.

Kul däremot är det att träffa Monkan.
Även om jag undrade vad in i hela hisingen hon hade gjort med mitt badrumsgolv?
"Nä, men det var min ögonskugga bara, jag tappade den i golvet..."
"Då kanske du kan torka upp det?"
"Men hallå? Tänk på mej då!? De va väl värre för min ögonskugga..."
Haha, din jävla allan.... =)


Maria och Monkan på promenad från Maria, runt Friardalen, och tillbaka:

Maria:
"Gå i snön det är inte lika halt då... Och akta hundbajset...."
Monika: "Ok...."

Två minuter senare....

Monika: "Maria, gå i snön, det är inte lika halt då...."
Maria: "Eh hallå... Jag sa just det?"
Monika: "Va? Gjorde du?"

Allan......

Maria: "Ska vi köpa choklad? Eller nä.... Fan, jag ska ju va nyttig...."
Monika: "Men ÄRLIGT.... Jag har aldirig förstått det där... Vad är det som är så jädra onyttigt med choklad... Vadå, precis som att mjölk och lite kakao är onyttigt då eller??"

Vad hade jag gjort utan dej min solstråle....


Joo visst.... Jag har ju min underbara Jonny också... Camilla alltså... Hon är rätt oslagbar hon med.
Och hon har funnits med ett bra tag... Love her to death.


Jag saknar dej faktiskt, jag låtsas inte bara. Och jag vet att du läser.






Jag köper inte dubbelmoral. Det är fegt. Bestäm dej bara, så är det lugnt.



När du har varit i alla vrår
och testat allt som går
och när du tröttnat
kom ihåg mej då.


Det bara är så. Förstår ni inte det?




Vi har varit ute i kväll. Det var roligt. Men jag kände faktiskt inte för det.
Frölunda förlorade mot gris-Linköping med 1-2 i Scandinavium
och jag kände liksom bara inte för det.
Men vad skulle jag annars gjort?
Är jag så hemskt patetisk? Tydligen.



Han från TV4 var snygg. Men inte mer.




Men jag fattar fortfarande inte vad du håller på med.



Det kallas tvivel, det där som stör.




Jag orkar inte mer nu.
Läggdags alltså. Det bara är så.
Men just i dag gillar jag er så där lite extra mycket:
Monken (Ronken), Camilla (Jonny), Bemme (ajamän), Jenny (Roffe) och Viktor (ja.)

Tänk efter lite.
Utgå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback