Nanny Maria.

Hade roligt i går. Min första dag som Nanny Maria... Haha.
Sex ungar fick jag ta hand om. Piece of cake!
"Sätt er vid bordet så gör jag makaroner och köttbullar". Ungar ääääälskar makaroner och köttbullar!


Jag trivs här, hos min kusin Camilla och hennes familj.
Och i dag ska jag köra bil igen. =)


Tänker lite på Viktor... Han är go han.




Och Monken... Ja, lite depp kanske. Men inte mer än att det går över på ett par dar. Förhoppningsvis.



Ville säga honom något i går.
Men som vanligt hade han besök, så det får väl vänta.
"Eller skit samma, det var egentligen inget viktigt..."
Men det var det faktiskt. Det är det faktiskt. Det är liksom mitt liv det handlar om.
Men vem bryr sej?


Jag vill inte att någon hycklar mer.
"Gör inte si, gör inte så, sluta, vi är inte det, bla bla bla...."
Men det är ju inte jag, det är ju du.
Lev som du lär, hörde jag någon säga nån gång.



Ja ja, orka vara bitter.
Livet leker just nu ju. Ungarna leker. =)
De tror verkligen på riktigt att de får bestämma över mej om de lyckas bli längre än mej.
Så de bygger en mänsklig pyramid. Dårar... =)
"Aj, jag fick ont i nacken..." 
Tror fan det. Söta dom är, de små liven. =)




Nu ska jag kolla på film.
Fyllas av känslor. Fyllas av nånting.
För just nu känner jag mej rätt tom.
Adios.




Den vackraste stunden i livet var den när du kom.

Kommentarer
Postat av: victor

Hej!
Trodde du höll på hv 71!?
Så skönt det blev med vinst över dom!!
Och i år!!!!Så ska silvret hem till gbg!!

2006-04-12 @ 09:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback