Om du inte ens vet.

Det borde bara finnas en alkospärr hr...

Faktiskt...





finns det nån i världen jag verkligen älskar så ärdet camilla.....
jag menar, visst, jag älskar min familj... men det gör ju alla.
Camilla är underbar...
Jag är full...
Våra definitioner...


Vem fan bryr sej...
Inte han i alla fall.


Om jag var en fågel... Då skulle jag vara en flyttfågel.
Tänk vad fri man skulle vara...
Ingen kunde tämja en..




Om ändå folk kunde fatta att man menar det man säger...
Jag älskar inte dej!!!
Jag är inte ens kär i dej..
Tycker bara det är kul att va me dej....
Så kan du bara vara trevlig när vi pratar...
OK???


Ont i ryggen, sovdags....
We love it.
Ont i halsen.
I love you.
No, not you......
Köss. Utgå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback