Snöflingor...

Helt förstörd... Igen. Blähäääää...
Å så ska jag liksom ut i afton igen.. Självmord för fasen...

Alla klagar på snön, men jag tycker det är rätt fint ändå, när det snöar.. Sådär långsamt, så att det typ ser ut som att det snöar uppåt...


Han är så snäll, som låter mej komma hit, när jag är kalasfull, klumpig och dum..
Kanske var för att jag köpte med mej mat och mutade honom lite, men ändå..
Det var snällt i mina ögon...


Frölunda-HV71 på lördag... Upplagt för fest. Längesen...


Träffade bror ute i går.. Full Allan... =) Skönt att se att han är ok.
Men näsan va hyfsat sned.. Han är så snäll... Finaste storebrorsan man kan ha..



Det känns som att någon iakttar mej. Fortfarande...


Burger King är underbart... Helt underbart.



Jag sover så gott här....

Har fått perspektiv.. Ser på saker annorlunda nu..
Så nu behöver han inte vara rädd. Hoppas han känner det...
Jag vill inte försöka styra saker längre, utan nästan låta ödet styra mej.
Så som snöflingorna, som snöar uppåt...


Utgå för nu, later on dude...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback