Visdomständer?

Det har varit en bra helg, med vissa störda inslag. Men i det stora hela - bra.

I lördags åkte jag till min barndomsförort, Torslanda, för att se Torslanda-Avesta/Brovallen, elitseriekval för damer. Ingen bra match på något sätt, A/B vann med 30-16.
Men där träffade jag i alla fall mina kusiner, Mia och Camilla, och deras män och barn.
Blev medbjuden hem på en underbar middag och alldeles för mycket rödvin och whiskey..
Ungarna är underbara och de vuxna vet verkligen hur man umgås. En riktigt bra kväll.

När det var läggdags mitt i natten (vad nu fan klockan var, hade fan ingen aning när man skulle ställa om å skit) nä, då får man ett ruttet jävla sms... Vem fan är han som tror att han har rätt att väcka mej mitt i natten?
Skulle jag aldrig göra... =)

Då blev jag så irriterad att jag somnade omedelbums.


Upp å hoppa tiiiidigt på söndag morgon och iväg för ny handbollsmatch,
nämligen lille Sebbans (som fyller 11 i dag)
Matchstart kl nio. Galet.
Vinst 26-6 och Sebban var planens gigant... =)
Väl ute vid bilen frågar kusin Camilla:
"Vill du köra eller?"
"Men jag har aldrig kört bil" svarar jag förvånat.
"Det gör inget, det är automat..."
Ok, övningskörnings-skylten på och Maria bakom ratten!


Ni kommer aldrig förstå, hur grym jag är.
Queen of the road - That's me!
Rondeller, blinkers, fartgupp, backa, parkera, 70-väg, backa runt hörn....
Aa, ni fattar! Impregnerande alltså.... =)
Fett sköj!


Å så ska man va au-pair nu i ett par veckor, åt Johan å Camillas goa ungar, Andrea 8 år och William 6.
Ibland är livet rätt skönt alltså. Rätt ofta nu för tiden.




Anropar dock Allan nu... Var är du?
Har tandvärk allan.... Ajje.


Sen spelar det tydligen ingen roll hur mycket jag bevisar att man kan lita på mej...
Ord mot ord... Jävla lögnare.



Min älskling har ett hjärta av snö.


Hemfärd 23.30 i kväll och det vill jag inte.
Sjuk igen.
Atjoooo.
Outwalk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback