Disco...

Tillbaka i den vackra förorten.
Här kan jag ligga och mysa i en hängmatta på altanen,
kl halv elva en lördagmorgon, utan att känna mej trött.
Fastän ungarna, sex stycken i dag, leker hej vilt där inne,
så känner jag inte av det.
Jag bara myser.
Lever.



Den där, för tillfället gnälliga, rör mej egentligen inte så mycket.
Bara lite.
Lite.

I dag ska vi ut med båten i skärgården. Förhoppningsvis.
Vädret ser ok ut än så länge, lite kallt bara. Kläder på!




Jag var på disco i går. 9-årskalas för mina kusinbarn, Simon och Andrea.
Riktigt roligt så klart. =)
Varma mackor, chips, salta pinnar, godis, dans, ballonger, glass, chokladsås,
tryckartävling (vilken jag vann! tjooohoo!) och headbanger-tävling.
Vilken jädra syn!! Haha..
Steffi, en tjej som är två äpplen hög, bara äger dansgolvet och
ser verkligen ut som en riktig hårdrockare... Cred!



Min lillebror är hemkommen från Polen igen och han tyckte att det var skönt att va hemma igen för att:
"Det är skönt att få sova i en säng utan könsjukdomar i...."
Hahaaa...



Det var mysigt i Jönköping denna gång, kom till Gbg i förrgår igen.
I onsdags hade vi myskväll på piren.
Trots klaustrofobi, arktis-kyla och smått jobbiga servitriser, så var det lyckat.
Hoppas på att de små töserna kommer till Götet snart då.
Efter snyggt backande ut från parkeringen av Bemme så lämnade vi
en inte så munter lapp på biljävel som "parkerat" bakom oss.
Kärring? Man? Vem fan vet?
Hem till mej och lite vin, cider, gitarr, Lasse, Lisa och sång. Myspys Allan!
Bo Kaspers är inte så pjåkigt ändå, Monkan va?




Kalle... Han kommer snart, hoppas jag. Tror jag.
Ta tag i dej själv för faen!




Jag vill ha in mer perspektiv i vardagen. Alltså...
Jag vill att folk ska sätta mej i andra perspektiv.
Speciellt en person.
Om han kunde se mej ur andra synvinklar så skulle han inte va så dryg.
Men det spelar väl ingen roll längre.



Ungarna kallar.
Återkommer.
Utgang.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback