My anatomy...

Shit, jag finner verkligen mej själv i vissa texter...
Som om de är skrivna om mej, för mej, till mej.
Men det är dom inte, det är bara nån annan som känt likadant.
Så man är inte ensam ändå.
Tyvärr hjälper det inte direkt att veta att nån annan mått lika dåligt som jag.



Ett förlåt till mina grannar från mej och Monkie-Ronken...
Vårt tjut när Dr. MacDreamy inte kysste Meredith i hissen var några decibel för högt.
Haha... Den serien är faktiskt grym...
George, så där underbart härligt neurotisk och vill vara alla till lags.
Christina, som är helt tokigt hysterisk och ändå kolugn..
Lizzie, som är bitter kanske dygnet runt och ändå segrar till slut.
Alex... Åh Alex... Sexig, självsäker, osäker och äntligen ärlig... Ahh...
Och vår lilla Meredith som förvandlats till en melankolisk, tragisk kvinna...
Men hon återhämtar sej.
The bitch Addison platsar inte ens på listan...



Fick ett välkommet sms från UA i dag när jag kommit till Gbg.
"Är du i Gbg? Tyckte jag såg dej på centralen nyss?"
Jaaaa, klart jag är! Jag kommer tillbaka... =)
En trevlig pratstund, som var alldeles för kort, innan hans tåg gick.
Jag hoppas vi ses snart igen... Han var finare än jag kan minnas.



Tre dagar kvar till CJ-time nu... Strax efter fem ses vi på Arlanda.
Pirrar lite i kroppen och jag vet inte om det beror på resan eller på det
faktum att jag faktiskt inte träffat CJ på 10 månader...
Hur ska det gå?
Hur kommer det kännas?
Har faktiskt ingen aning... Men det kommer bli kul.
Bungy-jump? =)


Ska träffa Jessica i kväll! Kul, för det händer inte så ofta nu för tiden.
Vi ska sällskapa med Robin & co å så får vi se vart alkoholen för oss. =)
Jag hoppas jag slipper ett ansikte ute i kväll. Eller de bådas ansikten faktiskt.
Det skulle bli det jobbigaste någonsin faktiskt...



Bör tillägga att jag har en helt underbar mamma...
Hon har i dag tvättat alla mina kläder som jag hade i Göteborg.
Jag: "Oj, va mycke jeans jag har??"
Mamma: "Ehh, ja! Jag räknade till elva par..."
Jag: "Och jag som inte trodde att jag hade några..."
Haha....
Och nu lagar hon mat åt mej. Fastän att hon har nackspärr...
Love her to death...



Har varit en hyfsad dag hittills. Hoppas den kan få fortsätta så...
Sol i sinne, sol inne... Haha.

Outwalk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback