En lördag i oktober.

I dag var det het drabbning i Sjöstadshallen. Trodde vi.
Det var hett - i tio minuter. Sen var Arboga borta ur matchen.
Vi gjorde allt rätt i första halvlek, förutom jag, som bara ville sätta stolparna. =)
I halvtid ledde vi med 17-10.
I andra var det jämnare, men vi var ändå stabila och kunde vinna med 29-22.
För min egen del var det, som sagt, en jobbig första halvlek, med bara ett mål.
Men i andra släppte det och jag kunde sätta dit sex bollar till.
Jag slutade på sju pytsar och det var rekord för säsongen.
Jag fick även bli matchens lirare! Wihiiie! =) Det blir jag aldrig.


Några härliga smällar blev det tyvärr också.
Ett knä i huvudet av en medspelare gjorde mej rejält groggy och en näve upp i näsborren gjorde det inte bättre. Nu sitter jag med en skön huvudvärk och har en pojkvän som tror att det beror på att jag dricker för dåligt. Sköj...?

Övriga resultat i norrettan i dag...
Kållandsö-Söder 21-27
Tyresö-Göksten 28-20


Micke är här i alla fall och de e ju roligt! =)
Vi ska käka mat och sen spela Risk. Aldrig spelat det, men har hört att de ska va kul.


Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback