En snodd lista, as usual.

Är du kär? Ja, väldigt. =)
Är du en sportfåne? Haha, det kan du fethaja.
Är du likgiltig? Nej, snarare motsatsen. Ska ha en åsikt om allt. Gärna om sånt som inte har med mej att göra över huvud taget.
Är du röksugen? Nej, definitivt inte.
Är du rik? Ja, visst. Men nej.
Är du fattig? Ja, jag har varit det ett tag, men det har precis vänt.
Är du trött? Oftast.
Är du shoppingsugen? Ja, nu var det alldeles för längesen senast.
Är du töntig? Skulle jag inte vilja påstå. =P
Är du ressugen? Absolut. Jag vill till Paris.
Är du skolsugen? Mm, förmodligen. Ne.
Är du irriterad? Faktiskt inte! Helt otroligt.
Är du festivalsugen? Nee, inte min grej det där.
Är du alkoholsugen? Ja, det är fredag och jag vill ha några öl.
Är du saknad av nån? Ja, av hela min familj + Camilla.
Smeknamn? "Bros" har sakta, men säkert smugit sej in bland handbollstjejerna.
Bästa åldern? Oh... När jag var kanske fem? =) Nej. Min bästa tid är nu.
Bästa tidningen? Hmm... Vetifan.
Hur sminkar du dig? Vardagligt. Mascara, ögonbrynspenna och rouge.
Höstens accessoar? Fan, jag är så kass på sånt. Knäskydd?
När stal du senast något? Några cashewnötter på ICA förra veckan, tror jag.
Hur många timmar sov du inatt? Eftersom jag var sjuk, så blev det dubbelt så mycket som vanligt. Ca 10 timmar.
Vilken film såg du senast? Djävulen bär Prada. Helt ok.
Vilken internetsida besökte du senast? brostrom.blogg.se =) Innan dess pettannilsson.blogg.se
Vad sa du senast och till vem? "Jepp, det gör vi. Hej då!" Till Morgan som ringde från jobbet och sa att vi ses på måndag.
Vem fick du senast sms från och vad stod det? Från Max. Det stod: "Tja! Hur är det? Blev du helt knäckt i går i dubbel bemärkelse?"  och han syftade på att jag är sjuk och att Frölunda losade i går.
Vad gjorde du i förrgår? Jobbade på Citymail ute i Värmdö, var på banken, skrev lägenhetskontrakt och kollade på film.
Vad har du gjort idag? Spelat data. Offer.
Vad ska du göra idag? Förhoppningsvis få massage. =) Titta på Idol och ha fredagsmys.
Hur många msn-kontaktetr har du? Shit. 160 st. Dags att rensa.
Vilket land besökte du senast? Kroatien. 27 maj-4 juni.
Hur många snälla känner du? Vad fan är det för fråga? Haha. =) Två då.
Vad såg du senast på tv? Ehm, typ nåt danskt opera-program.
Vad är det för märke på din dvd-spelare? Ingen aning. Kan inte kolla heller, för den är i Jkpg.
Senaste köp? Lite godis på 7-11. Förlåt älskling. =S
Vad har du dåligt samvete för? Att jag äter godis jämt. =)
Vad har du för skor? Oftast löpardojjer. Annars gillar jag mina två Don Donna-par.
Vad har du på dig idag? Gråa mysbraller, vitt linne och lila Red Label-munkjacka.
Vilken musik har du lyssnat på idag? Anouk, Kanye West, Pussycat Dolls och just nu Björn Rosenström. Haha. Nostalgi. =)
Skulle du säga nej till sex idag? Oh nooo. Definitivt inte. det är fredag i dag.
Är du vegitarian? Nej, aldrig mer.
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? Näpp. Bara "Love you".
Vad heter dina kusiner? Shit... Ok, here we go: Camilla, Mia, Linda, Ulrika, Mattias, Tony, Mikael, Patrik, Nina, Jessie och Johan. Sen finns det nån mer som jag aldrig träffat och som jag inte vet vad han heter.
Är du feminist? Jag är för olikhet. Kvinnor är kvinnor och män är män.
Vad drack du senast? Minimjölk.
Gillar du att laga mat? Nope. Och det är ingen hemlighet.
När sjöng du senast? Har inte sjungit i dag, faktiskt, så jag skulle tippa på i går.
Håller du det städat? Hmm.... Det räcker så.
Vad gör dig lycklig? Ivar gör mej lycklig.

Kommentarer
Postat av: Estelle

Kul lista!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback