Ett sjukt liv.

Fortfarande sjuk, fortfarande hemma.
Ringde vårdcentralen i morse och skulle boka tid. Vad jag fick för svar?
"Du får vänta och se om det går över"

Jaha!? Jag trodde nämligen att det var det jag hade gjort nu i tre veckor...
Stor suck! Vad finns de till för egentligen? Men visst, jag väntar då.
Vem behöver jobba för att få pengar...? Ehh....


Det är så tråkigt att vara hemma. Vill jobba. Det är ju kul, som jag skrivit typ 52 gånger nu.
Det blir mycket flabb med Max, det är jäkligt synd att han ska sluta... Blä.



Om en kvart ska jag i alla fall tvätta. Ganska spännande, eller hur? =)
Kanske kattfan följer med mej ner i tvättstugan i dag också? Mjauu?




I kväll ska vi på en spelning på Nalen... Janina är det som spelar. Kan nog bli mysigt.
Kom just på nu att jag sitter här och saknar min baby.
Han är så stor och stark och ändå värsta mjukisen. Även om han tror att han kan spela cool ibland. =)
Hur ska jag kunna sova utan honom när jag flyttar?
Jag tycker ju om att se honom bredvid mej när jag vrider och vänder mej i sängen.
Blä.



Jag borde gå en matlagningskurs. Eller en fantasikurs?
Jag kan ju faktiskt laga mat, litegranna.
Men det är ju det där med att komma på vilken mat jag ska göra.
Det är där problemet ligger.




Musiken som spelas mest just nu kommer från Christina Aguilera.
Hennes nya skiva är fett bra. Favoriterna är tre stycken:
Oh mother
Candyman
och
Hurt

Lyssna och njut!


Ne, nu ska jag bädda ur sängen och trilla ner i tvättstugan.
I truly am a desperate housewife.

Adios.


(Förresten så var det väldigt mysigt att höra plutten snacka spanska i går... Sött!)

Kommentarer
Postat av: kocken monkie

matlagningkurs du? jag da? haha den stackars ungen har kakat peanutbutter mackor i en o en halv manad nu:)

2006-10-19 @ 01:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback