Black turned into white.

Har varit jätteledsen i dag. Alltså verkligen ledsen.
Känt att ingenting har nån utväg. Åtminstone ingen ljus sådan.
Allt var svart, becksvart, trots att sommaren fanns utanför dörren.
Jag trodde allt var över.


Men så åkte han och tränade...


Jag låg kvar och surade en stund, tänkte åka till Göteborg.
Men så tog jag mej samman, reste på mej och gick iväg.
Iväg ner till Årstafältet för att kolla lite rugby.
Där träffade jag Mike och Erik, satt och snackade lite skit.
Mådde bättre igen.... Mycket bättre.


På vägen hem köpte jag lite ingredienser och nu står äpplepajen i ugnen.
Det luktar gott och jag kan le igen.


Jag satte kontakten i de två hålen och dammsög på rummet.
Satte på tvn och såg, till min stora förtjusning,
att Frölunda leder över Färjestad med 2-0, i Karlstad!


Så nu sitter jag här, med ett glas cola och skriver....
...och känner mej glad.


Snart kommer han hem och då ska vi kramas.
Hoppas han är med på det, för jag vill inte vara ledsen mer.
Nu ska vi skratta, det är ju lördag! =)




-Sommarkramar från Maria.

Kommentarer
Postat av: Ell

Sommar? Jag älskar din optimistiska sida ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback