Iris....

Är dötrött... Kom precis hem från jobbet och har varit vaken sen ofattbara 06.00 i morse. Stört jobbigt. Men jobbet gick bra, det flöt på rätt bra, och nu är jag redan hemma.
Det tär på knän, fötter och rygg att jobba där måste jag säga. Men man kanske vänjer sej?



Jag vill åka en snabbis till Göteborg. Bara så där en kväll eller två.
Men pengar och tid är bristvaror. Alltså, jag har ju tid på vardagarna ibland,
men jag har ju träning nästan varje kväll. Det blir lite svårt då liksom.
Ja ja, vi ska försöka komma ner i oktober i alla fall, både jag och korven.





Musik... Det finns inget så skönt som musik.
Ibland är det så skönt att låta musiken tala, för man kunde inte sagt det bättre själv.

"And I'd give up forever to touch you..."

Så jävla sant.... =)



Det var en konstig helg. Lite sömn och ganska mycke jobbiga grejer.
Men jag har släppt det där nu... Orka älta. Nej.



I söndags var det i alla fall match mot Boden, i Boden. Suck.
Vi lyckades till slut vinna med 21-18, men det satt långt inne.
Jag lyckades få till fem baljor och tre assist, vilket får vara ett helt godkänt facit efter 30 minuters speltid.

boden

Här har vi mål nummer fyra... =)





Tacka vet jag öronproppar!!!




I dag fick jag lite förskott på lönen,
så då kanske man har mat ända fram till lönen denna månaden också.
Helt sjukt... Haha... =)



I kväll vill jag titta på Idol och bara mysa.
Hoppas han går med på det.



Jag är trött och sliten,
men jag är glad och jag ler.
Så skönt att bara få vara.



Maria hjärtar Ivar e lika me sant.



Pussåhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback