Jobbarkompis med Snygg-Lars...

Tjofaderullan!

Klockan är 11.20 och jag sitter här i vanlig ordning. =)
Dagen startade med styrketräning på Hammarby Behandlingscenter.
Duktigt av mej att vara där kl nio, när jag hade tid först kl tio. Haha. Offer.
Har ökat i de flesta övningarna redan och det känns jäkligt bra.
Tror inte jag var så här bra tränad ens innan skadan...
(Det säger väl iofs mer om hur dåligt tränad jag var då... Haha...)


I kväll ska jag, Karin och Erika följa med Tommy ut till Bosön och göra tester.
Vet inte riktigt vad det är för tester, men jag hörde ryktas om cooper-test? Yiajks!!
Haha, ja ja, det är bara att kämpa på... Man ska bara tävla mot sej själv.
Sen ska vi alltså dit två gånger till under säsongen och jämföra.
En bra grej, tycker nysatsande Maria. =) Fan, jag har börjat tycka om träning?
STÖRT! =)



Måste säga att jag saknar Monkie. Alltså.... Vi skrattade rätt mycket...
Många oslagbara lines...

"Kan inte ni sticka och brinna!?"
"Nej, jag är inte antändingsbar!"


"Monika, gå i snön, det är inte lika halt där..."
"Maria, gå i snön, det är inte lika halt där..."
"Ne... Jag sa just det..."


I miss you Monkie! Du kanske förstår bättre på engelska, you fuckin' yankie!!!
Hoppas du inte tagit livet av ungen än... Haha...




Vissa personer är bra på att ringa och bara prata om sej själva.
Om du inte bryr dej om hur jag mår, om du inte ens frågar, så kanske du ska fundera över om du borde ringa över huvud taget.





Jag ska börja jobba på ett jobb till snart. På ICA. =)
Ja, jag vet, man jobbar där när man är typ 17, jag är 21, men va fan...
Money for nothing var det nån som sjöng! Vad hette han nu igen?




Idol.... Åh Idol.... Jag vill också vara med.
Sara var magisk i går. Helt magisk. Hon berörde. Shit mannen.




Lite överraskande resultat i norrettan i går måste jag säga...

Arboga-Irsta 34-20
Shit liksom... De unga tjejerna i Arboga håller måttet och har startat starkt. Impregnerande. =)

Tumba-Söder 23-14
Omgångens största skräll. För det första hade jag räknat ut Tumba efter deras lama insats i Sportex Cup, men Gustavsson och Järeholm betyder tydligen mycket. Söder har jag tippat högt, men vad var det här?

Polisen-Kållandsö 29-17
Seger med 12 bollar för Polisen, som inte sett särskilt starka ut under försäsongen. Starkt gjort, även om Kållandsö egentligen skulle spelat division två-spel denna säsongen...

Tyresö-Norrköping 14-11
Lite mål i en match mellan vad som förmodas bli två bottenlag. Norrköping saknar verkligen sina vänsterhänta stjärnor Kasman och Hagernäs, som gick förlorade till Sävehof och Spårvägen. 29 mål på två matcher är inte imponerande.


På söndag tar Göksten emot Boden i Eskilstuna Sporthall och efter vårt tuffa möte med norrbottnings-tjejerna, så tror jag stenhårt på Boden-seger.




Well well... Nu ska jag vila upp mej inför kvällen... Sova lite kanske?
Mmmm... Fan, va skönt. =)


Later dudes.
Out.

Kommentarer
Postat av: moooonkie

haha saknar dig me! livet leker har borta men ungfan vill man strypa ibland alltsa.. men du... ga i snon de e inte lika halt dar:)

2006-09-21 @ 15:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback