Nattduksbord och sänglampa.

Aaa, men tjena.

Har inte skrivit på ett tag.
Har inte haft så värst mycket att skriva om.
Sover, äter, sitter vid datorn, kollar tv, äter, tränar, äter, sover.
Nice life! Ehhm... =)

Men ändå är det rätt underbart.
Jag vaknar med ett leende.
Han är så fin, han som ligger bredvid...
Han är verkligen jäkligt fin...



Handbollen går sjukt bra!
Får lite ont i knät när jag kör länge, men de e inget konstigt med det.
Kör mycket styrka nu och det känns. Positivt!
Bajen känns sjukt bra och i morgon tror jag att övergången är klar.
Jag trivs och kommer med all säkerhet fortsätta trivas.




Några problem kvarstår dock.

-Lägenhet!
Hur fan får man tag på en lägenhet i Stockholm egentligen?
Shit man. Det är svårt... Och här är det lite väl trångt.
Vi kanske borde sakna varandra ibland...

-Pengar!
Ja, jag har i princip fått ett jobb nu, så pengarna kommer rulla in.
Men jag kan inte hantera pengar!!!
Jag shoppar och slösar och sen lever jag som en råtta resten av månaden.
Smart? Nej...




Ja ja... Livet är ändå sjyst nu. Me like.




Monkan har åkt till staterna. Närmare bestämt Philadelphia.
Hon, som hatar barn, ska vara au-pair i 13 månader. Haha.




Jag vill ha nattduksbord och sänglampa.
Det är allt jag begär.
Och jag vill faktiskt gifta mej nån gång. =)



Nu ska jag handla.
Överraska lite i dag kanske?


Jag tycker om min kille.



Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback