Fotboll, hockey och... bäbis =)

Roma vann i går.. Kul, jag gillar Roma. Och jag gillar inte Man Utd... =)
Gerrard fick visst rött kort. Inte så lovande inför returen... =P



I dag kommer min lillebror hit!! =)
Jag är jätteglad för det.. Det ska bli skitkul! =)
I eftermiddag ska vi hem till Ivars mamma för lite påskfirande.
Det är alltid trevligt att träffa den stora familjen..
Och nu får de ju träffa Jakob också... =)

I morgon eller på lördag ska vi spela laserdome..
Jag har aldrig gjort det, så det ska bli fett kul!




En kollega till mej ska få barn vilken dag som helst nu.
Hans fruga har gått över tiden nu och han är hyfsat nervös... =)
Jag är bara ett stort leende, han ska liksom bli pappa! Få en bäbis.. =)
Så sött..... =)



Nu ska jag äta lite påskgodis...

Förresten.. LHC utklassade ju MoDo i går. Gött så... =)



Glad pårre!

Kommentarer
Postat av: monkie

tack for kramen:) den hjlapte, hoppas allt e bra! pusss

2007-04-05 @ 23:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback