Men Dr. MacDreamy då?

I morse var jag och magnetröntgade min nacke och halsrygg.
Det var en udda upplevelse, för man åkte verkligen in i ett sånt där rör som man sett på film.
Det mesta skumma, och jobbiga, var dock att jag inte fick svälja under tiden de tog bilder.
Det var ganska jobbigt när de tog bildern under sex å en halv minut...
Till slut låg jag bara och gapade "Jag måste bli torr, jag måste bli torr, jag får inte svälja"..
Hela käften var torr som ett jädra sandpapper, men ändå rann det ner några droppar och jag fick ge mej...
Det gick bra ändå, som tur var, annars hade jag nog legat kvar där än.. =)



Jag fick det sötaste smset av min bamse i morse...
Ja, baby, jag log då.. Precis som du ville. =)


Nu kom jag precis på att Grey's Anatomy förmodligen är inställt i morgon eftersom det är SM-final.
Kan det vara så illa?? =( Fasen...


Jaaa ja... Snart ska jag äta lunch i alla fall.
Gjorde en sjukt god paneng i går. Ser fram emot den. =P

Arrivederchi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback