Guess who?

Gissa vem som är..... sjuk!? Ja, men jag, så klart.. Halsfluss. Visserligen på bättringsvägen, men ändå. Finns det någon hejd på hur dåligt mitt immunförsvar får vara? Jag proppar ju i mej c-vitamin och övriga vitaminer. Men det hjälper inte.

Nåja, nu mår jag ok i alla fall och det ska inte vara någon fara för matchen på söndag. Frågan är liksom bara om jag blir uttagen. Nu finns det ju inte så många andra att ta med istället, så... Ja, jag får väl hoppas på det bästa. Vill inte missa att möta Sävehof liksom. Och jag vill inte missa att åka tåg till Göteborg.


Jag har tagit tag lite i livet nu i alla fall, när jag varit sjuk. Pluggat igen massvis! Massa matte och samhällskunskap. Det känns bra inne i knoppen. =)

Och nuuuuu längtar jag så jäkla mycket till julen! Jag känner på mej att den här julen kommer bli en av de bästa någonsin. Oavsett vad som händer runt omkring och hur mycket skit som sker, så ska jag göra allt för mina nära och kära den närmsta tiden. Jag ska vara så himla länge i Göteborg ihop med min kärlek och min familj och det kommer bli.... Åh, jag längtar. Som sagt.


I morgon är det Idol-final. Stort! =) Jag och Ivve ska äta middag och se finalen på karaoke-stället, dom visar den på storbilds-skärm där. Trevligt! Sen blir det nog lite sång. =) Allt detta under förutsättning att jag känner mej frisk, förstås. Men det är klart att Danne skulle varit i Globen. Det är självklart. Det suger faktiskt lite att han åkt ut.


Jag har målat en jättefin tomteteckning på jobbet i dag! STOLT! Ha... =)



Nu vill jag ha mat. IVAR!! Laga maaaat! =)

Puss å hej.

Kommentarer
Postat av: Henrik Lykke-Kjeldsen

Hey Maria...

Altid roligt att läsa i din blogg! Hoppas att du får lite mere tid i fremtiden ;-)
Vis du får tid en dag så lig mig på din MSN, så vi kan prata lite handboll. Min Msn är min email add ;-)

Henke


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback