8-2, 8-2, ?-?

Nu till något av värde - FRÖLUNDA.

8-2. Igen. Nu mot Skellefteå.
Nu gör vi till och med mål från egen förlängd mållinje.
I dag skickar Salo förmodligen tackbrev till Hadelöv.
Nu är hans tabbe inte längre värst. =)

Ari Vallin gjorde två mål, kul!
Anton fick göra mål, riktigt kul det också...
Trodde nog mer om Skellefteå. Med Wernblom i spetsen
trodde jag att de skulle kämpa tills de stupade.
Det gjorde de definitivt inte.


Bra också att varken Djurgården eller Luleå tog full pott i deras möte.
Då kan Frölunda, i bästa fall, gå förbi båda två.
Det känns inte alls omöjligt nu.


Elitserien i år är verkligen den jämnaste någonsin... Typ.
25 poäng skiljer från lag ett till lag elva. Det är helt sjukt!
Jag minns säsongen 01-02 (tror jag det var), när Färjestad (eller var det MoDo? =) )
var klara seriesegrare med flera omgångar kvar.
Då skiljde det typ 18 poäng ner till tvåan.





Ni förstår nog att inget lag förutom Malmö förtjänar att få spela kvalserien i år.

Kommentarer
Postat av: Pierre

Håller med dig om att segern igår var skön.
Det känns som att man kan börja andas ut igen..
Luleå hemma imorgon, åter igen en (stor)seger????

Postat av: Robert

Usch vad det är spännande just nu. Fy fan, Kvalserien blir min död en vacker dag, jag lovar och svär.

2007-02-28 @ 23:09:04
URL: http://xrob.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback