De är inga kostym-nissar.

Jag trivs sååå bra på mitt nya jobb. Ibland är det tokhetsigt, då hinner jag inte med nånting, typ. =) Sen, vissa stunder, är det så lugnt att jag kan sitta och spela Kungen i 30 minuter innan någon "stör". =)
Sen har vi ju en massagefåtölj i personalrummet. Den är min absoluta räddare i nöden. I dag somnade jag i den. =) Men det absolut största anledningen till att jag trivs så bra är de underbart goa arbetskamraterna. Det är inga stela kostym-nissar och snobb-damer, de kanske bara har fina kläder. De är så snälla och så hjälpsamma och sånt gör mej bra. Jag trivs verkligen.




Alla hjärtans dag blev inte riktigt som jag hade tänkt mej. Det blev inga blommor, inget kort, och besvikelsen var påtaglig. Men i dag låg blommorna och det hemmagjorda kortet på byrån när jag kom hem. Det gjorde mej glad. Då fick han en go puss, min käre älskling. =)



I morgon kommer vi få tid att umgås, äntligen. Jag hinner inte till träningen eftersom den börjar en halvtimme innan jag slutar jobbet. Ivar är ledig hela dagen, så jag hoppas han har träning och sådant avklarat när jag kommer hem. För i morgon vill jag verkligen visa att jag tycker om att vara med honom. Då är det Let's Dance/Så ska det låta (hur faaen tänkte kanalerna när de la de två programmen samtidigt???).




Nu lämnar jag er till fördel för Ivar den STORE. =)

Kärlek / fred ut - Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback