Det är min tur nu...

Miljoner inlägg i rad nu... Men... =) Den här handlar om mej.


Helgen har varit skitbra. Mamma har varit här, vi har gått upp i elitserien och Frölunda spöade HV med 8-2.
Ivar blir lite extra kär i mej när mamma är med, så jag vill gärna att hon kommer oftare. =) Bara därför, jag lovar. ; )

Mamma hade dock gärna fått stanna lite längre.. Nu hann jag knappt säga hej till henne innan hon åkte igen. Men som tur är så har jag en älskling som gillar min familj, så han pushar för att vi ska åka ner till Götet så snart som möjligt. Det är bra. =)



Det känns som att jag har en lite jobbig vecka framför mej. Jag brukar alltid ha helgen att se fram emot, för jag och Ivar hinner ju inte ses så mycket under veckorna. I helgen ska han dock till Växjö för att spela rugbyturnering, så jag blir själv hela helgen. Vad har jag att se fram emot då? =/ Match förstås. Mot Norrköping. Blir väl sådär spännande. Ska se om det finns några lediga tider för massage på Centralbadet också, det kan ju va på tiden.
Men jag kommer ändå sakna min baby...




Jag har ingen aning om vad vi har att vänta oss på träningen i dag. Spontant känner jag att jag inte orkar, jag har ju ont överallt. Men samtidigt kanske vi får en liten belöning för att vi är klara nu, vi kanske får ha en skoj-träning? Men så tänker jag igen... Det blir nog en helt vanlig träning, precis som vanligt. Bror är seriös och det är väl därför vi tagit oss dit vi är.



Just nu undrar jag bara om tiden bestämt sej för att stanna? Det händer absolut ingenting på jobbet och sekundvisaren rör sej knappt. Kommer jag nånsin komma härifrån i dag?
Förresten så var snuttis här förut, vi åt lunch ihop, på Wang. Han är så mysig min Ivar. Det är därför vi kommer fortsätta pussas konstant, det är därför vi luktar gott och är så söta tillsammans.
Det är därför vi förmodligen kommer gifta oss en dag. =)



Vi hörs, gott folk!

Kärlek - Maria.

Kommentarer
Postat av: Emma Mårten

Grattis som fan till elitserieplatsen!
Fasen så gött!!
Puss Emma

2007-02-27 @ 17:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback