Känns som slutspelet börjat nu...

I dag har jag namnsdag, jag och typ resten av Sveriges tjejer...
Men grattis till mej i alla fall. =)



Ok... Om en och en halv timme börjar det. Fan, jag kommer sitta på helspänn.
Luleå har inte vunnit i Scandinavium sedan 2000 läste jag nånstans..
Skulle väl va åt helvete om de va dags nu då.. Jag tror dock att Frölunda har vind i seglen nu.
Bra fart, bra aggressivitet och vinnarskalle, så löser sej det här.
Bara Gistedt håller huvudet kallt...

Jag känner på mej att antingen Plüss, Kariya eller grovjobbarn Esbjörs blir matchvinnare,
men mina spåkunskaper håller ju inte särskilt hög klass, som ni vet. =)



Nä, fan... Jag är för nervös för det här. Nu ska jag duscha.

Fred ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback