Långa sekunder - lång dag.

I dag kommer det bli en låååång dag på jobbet. Ingenting händer. Absolut ingenting. Jo, förresten, kaffemaskinen har gått sönder. Igen. Det gör den varje dag. Stört jobbigt.

Jag är så trött så ögonen går igen. Pallar inte... Jag gäspar hela tiden. Vet inte vad det är för fel på mej.


I går skickade jag in beställningen till Oriflame. Jag hade sålt för mer än 2900 kronor! Grymt ju! =) Så nu kommer jag få ett presentkort på 500 kr utöver de pengar jag tjänar kontant. Sen får jag bodylotion och duschcreme av världsklass och så får jag en pilatesboll! Helt utmärkt. =)



Jaha... Nu har jag jobbat i en heeeel timme. Känns som en heeeel evighet. Usch å fy, va jobbigt.
Telefonen ringer ju i alla fall, alltid nåt... =/ Suck.
Vill ju egentligen bara vara hemma hos sötbollen, som är hemma och har sportlov. Han är så söt.



Jag ber om att få återkomma när mitt liv är lite mer intressant. =)


Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback