Protte, alkohol och elitserien?

Min sambo har precis blandat lite protte åt mej. Med väldigt mycket mjölk, men ÄNNU mer proteinpulver. Haha, det smakar geggamoja. =) Hmm, det fanns väl ett spel som hette Geggamoja? Spelade det när jag var liten om jag inte minns fel. Jädrigt kul dessutom!

I natt åker lillebror till Alperna. Kommer inte ihåg vart han skulle, Frankrike nånstans. Val d'isere? Äh, jag vet inte. Men jag hoppas verkligen att de tar det lugnt och tar hand om varandra. Vilken dåre som helst förstår väl att de kommer inta en del alkohol, men jag hoppas Jakob är så smart som jag tror och dricker med måtta. Det gjorde ju inte alltid jag i den åldern, tyvärr.
Nu blir det inte mycket av den varan, för min del alltså. Är det inte match, så är det träning. Sex dagar i veckan är det handboll nu, onsdagar är vi lediga. Men allt slit lönar sej förstås. För nästa helg kan vi avgöra, på riktigt. Vinst borta mot Arboga och vi är klara för elitserien. blir det alkohol vill jag lova! är det fest... =)



Tänkte skriva en del, men min älskling sitter i vardagsrummet och vi har inte setts på hela dagen, så jag skriver mer i morgon istället. Nu ska vi pussas. =)


På återseende!
Fred ut. Maria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback