Det kändes i magen.

Kom precis hem efter en sväng på stora staden.


Dagen började med ett förfärligt snoozande. Helt ofattbart hur man kan vara så inne i en dröm som jag var i morse. =) Jag klev i alla fall upp strax efter elva. Strålande. Haha.
Lite frukost och internet, sen iväg till Citymail Älvsjö för att skriva under uppsägningspapper. Ja, för nu är det över. Det blev för mycket med brevbärande och handbollsspel, knäna pallade inte.

Sen tog jag pendeln in till stan och promenerade runt. Köpte innetofflor åt mej och kärleken min. De jag hittade åt mej var fantastiskt mysiga, men tyvärr var utbudet inte lika stort på herrsidan.
Lite mat inne i Kungshallen blev det sen. Kyckling, cashewnötter och ris. Fastän jag sa till mamma i går att "Jag är sååå jääävla trött på kyckling. Och ris. Vi äter inget annat! Kyckling och ris. Jag mår illa!"
Men nu blev det just det. =) Tyvärr klarar magen fortfarande inte av så mycket mat, utan jag fick lämna mer än hälften. Det kändes riktigt dåligt, med tanke på alla hemlösa.

Så jag begav mej till McDonald's, köpte två hamburgare och två cheeseburgare och begav mej ut på jakt.
Först fick jag vara testperson i nån mineralvattens-undersökning, men så snart jag var klar med det, så fortsatte jag. Till slut fann jag två hemlösa, de satt på marken, bara 30 meter ifrån varandra.
En cheese- och en hamburgare var fick dom. De sa bara "Tack", men deras ögon sa så mycket mer.
Jag var tvungen att ringa mamma, annars hade jag börjat gråta...



Min älskling och jag stöter på små, små problem i form av
små, små människor, som egentligen inte betyder nånting.
Men som tur är, så tycker vi så jäkla mycket om varandra, så det spelar ingen roll.
Jag är glad i min kille och han är glad i mej! I kväll ska vi mysa... Kärleken är..... =)




På återseende!

Kärlek - Maria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback