"Reality" strikes!

Tillbaka i Stockholm, i verkligheten. Men ändå inte. För Ivar har fortfarande vinterlov (så sött med vinterlov =) ) och jag kan inte jobba med mitt dumma knä. Så vi umgås hela dagarna. Det är skönt. För han är söt.

Mycket tänk hit och dit nu - hur ska vi möblera? När ska jag flytta hit mina grejer? Vad ska vi behålla, vad ska vi sälja? Det löser sej nog. Känslan är god. Vi ska bo ihop. Fan, va fint. =) Han är skitbra, min kille!


Helt apropå ingenting tänkte jag lägga in lite bilder på hur fina vi var på nyårsafton. Visserligen från innan det bar iväg på fest, men ändå. =)

Läckert.... =)





I övrigt tänkte vi spela Rappakalja i kväll. Om någon vill vara med vill säga.
Erik var visst på, men Mike då? Jag vet inte, vi får se. Annars blir det väl Fia med knuff. =)



Snart kommer min älskling hem.


Förresten så har jag sökt sex jobb i dag. Stolt är jag tamejfan! =)


Kärlek - Maria.

Kommentarer
Postat av: Ell

Heta lockar stumps!

Postat av: Ulrika

Puss min snygge-kusin! Ungarna saknar dig!

2007-01-05 @ 15:12:25
Postat av: Maria

Nämen! Ulrika! =) Vilken överraskning! Hur hittade du hit? =) Hälsa familjen.. Jag saknar er med.

2007-01-08 @ 13:48:23
Postat av: Ulrika

Tja Googlade lite ;-)

2007-01-08 @ 20:56:17
URL: http://ulrikasarnblom.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback