Sick - as always.

Det har varit en jobbig dag. Främst för att jag är sjuk, igen, men även för att det varit spänt mellan oss. Mej och Ivar alltså... Jag vet inte varför, men jag blir liksom sur - hela tiden. För att han säger nånting fel, för att han inte säger nånting, för att han inte kramar mej, för att han kramar mej när jag inte vill.
Vill inte vara sån, som en bitch. Jag är ju så kär i honom. Han är den finaste som finns.

I morgon är det säkert bättre. Då är jag förhoppningsvis frisk och i morgon firar vi ett halvår tillsammans. =)
Aldrig trodde jag att jag skulle hitta en så här bra kille. Men fan - det lönar sej att vara kräsen! =)
Inga spel - bara äkthet. That's the way to do it... Jag älskar dej baby.



Tyvärr missar jag matchen i morgon, mot Irsta, men jag får väl stanna hemma och bli frisk helt enkelt.
Känns så tråkigt bara, att jag ju missat så mycket handboll. När jag var yngre, då var jag en latmask. När jag hade tränat alla träningar i två-tre veckor, utan att missa någon, så tyckte jag liksom att jag förtjänade att vara ledig en kväll och "fejkade" sjukdom. Nu får jag "betala tillbaka" och får istället förtjäna att få träna över huvud taget. It sucks...




En tjej blev påkörd i dag, några meter ifrån mej. Av en skåpbil. Det gick förhållandevis bra och han var väldigt tacksam över att jag stannade och hjälpte henne. Jag tycker det är självklart att man hjälper sina medmänniskor. Är det inte det?



I övrigt... Ja, just det. Min lillebror fick åka till sjukhuset i morse, med befarad hjärtmuskelinflammation. Som tur var, så var det inte så illa, men han ligger kvar för observation. Love you Jakobi!



Svenne Berka, bäst på plan! Spelar fotboll hela dan!
De ni.... =)


Kärlek - Maria.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hur är det med lillebrorsan???

Postat av: Maria

Har inte pratat med honom på ett par dagar. Men han mådde bättre i söndags kväll, tror han är frisk nu...

2007-01-24 @ 13:45:28
Postat av: Ell

Skönt att höra. Och grattis i efterskott :)

2007-01-26 @ 23:00:26
URL: http://nelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback