Ingen förbättring här inte. =)

Aa, men tjena! Remember me? Hardly huh? =)

Äh, jag har verkligen varit usel på att uppdatera, men kanske kan jag ta det som något positivt eftersom jag uppenbarligen haft tid att leva. =)
Jag har varit i Göteborg ihop med min baby-baby och även om vädret sög hårt, så var det en skön vecka som innehöll inte mindre än TVÅ Liseberg-besök. Funny shit! =)


Nu är jag tillbaka i vardagen igen, vilket innebär träning och jobb i hyfsat höga doser.
Jag har tyvärr drabbats av yrsel och illamående ganska frekvent under två veckor nu och det är inte kul alls. Vissa stunder känner jag mej helt svimfärdig och jag skulle inte uppskatta att svimma av rakt på en 177 grader varm grill.
Undersökning bör göras, snarast, för jag vill inte behöva vara sjuk varannan vecka. Det får liksom räcka nu.




I dag vann Roger Federer sin femte raka Wimbledon och sin elfte Grand Slam-titel. Helt jävla suverän är han!
Ingenting talade för honom i fjärde set, Nadal såg riktigt het ut och Federer var verkligen skakad.
Trots att jag visste att Federer skulle tangera Björn Borgs rekord, så hejade jag stenhårt på honom matchen igenom. Han är en rakt igenom ödmjuk världsstjärna och jag beundrar honom verkligen för det.
Nadal hade defintivt inte varit en ovärdig vinnare, men tyvärr sjönk han lite i mina ögon efter matchen mot Söderling där han snackade ner Robin på presskonferensen. Uppskattas INTE, Mr Nadal...




Nu är det bara en vecka och tre dagar tills vi åker till Turkiet. =) Det känns inte som att det var längesen det var tre månader kvar, tiden har verkligen gått fort.. Ahh, det ska bli grymt. Inte bara för att det är Turkiet, utan för att jag kommer få träffa mamma igen. Hon är bäst, min mamma...




Nu börjar snart sporten, så det är time för mej att logga av.
Men jag lovar att det inte ska dröja för länge innan jag är här igen...

Peace out!
/Maria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback