I know I suck on updating... =)

Jag är riktigt dålig på att uppdatera min blogg nu för tiden, men mycket träningar, mycket jobb och vackert väder gör att det bara inte blivit så. Dessutom har min nya blogg haft mer besökare och därför känts mer relevant att uppdatera.


Haha, shit.. Märkte precis att jag använde ordet relevant i min egen blogg. Har just suttit och pluggat svenska och blir så där formell och jäkligt duktig på att skriva då. Måste skaka av mej det nu och slappna av lite. =)

Jag har dock ett stoooort problem när det gäller min svenska-kurs. Mina tre nationella prov visar sej alla ligga under den vecka då jag är i Göteborg. Missar jag proven kan jag inte göra dom förrän i oktober. Det finns ingen annan lösning. Men jag kan bara inte skita i Göteborg. Jag har längtat efter den veckan så länge nu. Jag får faktiskt ta och göra provet i oktober och jag hoppas att det inte påverkar det faktum att jag fått högsta betyg på mina två inlämningar hittills.

"påverkar det faktum..." Haha, nu får jag lägga ner... =)



Som sagt, så är det mycket jobb nu och det tär verkligen på mej att gå upp 05.15. En dag är ok, två också. Men på tredje dagen... Alltså, i morse var jag så trött i ögonen att jag inte kunde sminka mej. Jag kunde liksom inte öppna ögonen. Haha. Då är man bra trött. Slocknade som en stock  förut när jag egentligen skulle plugga.
Ivar tjatade frekvent: "Maria, vakna nu, annars kan du inte sova i kväll..." Han är söt han.. Som en pappa nästan. =)

Jag har iaf roligt på jobbet och det är så klart viktigt. Det finns många goa tjejer och killar där och de ger mej många skratt om dagen. Min övertrötthet som alltid infinner sej på rasten vid halv elva-tiden kan också ha en inverkan. =)


Men nu ser ni! Nu ska jag ta mej något att äta och sen bänka mej för säsongsstarten av What about Brian. En härlig serie det där...

*tittar åt vänster* "Anyway..."

Ja, precis. Ni fattar ingenting. (",)


Vi ses.. Om en vecka typ. =)

Kramar Maria!

Kommentarer
Postat av: ?=##!&%

Hej snoppen!
Varför skriver du inte mer här.

2007-07-03 @ 19:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback