Brassor som krossar.

Brasilien krossar USA i VM-semifinalen... 4-0 står det med två minuter kvar.
Och Marta är helt jäkla fenomenal.



I Burma är det totalt kaos just nu. Det är hemskt och vi här i trygga Sverige förstår nog inte hur hemskt det är. Att man i dag, 2007, inte får lov att tycka som man vill. Att folk lever under ett sådant förtyck. Det är fruktansvärt. Vi är väldigt lyckligt lottade i detta land där skatterna är så höga. Folk borde vara lite tacksamma.




Jag har en cp-sjuk träningsvärk i benen i dag. Att gå på toaletten är ingen självklarhet längre. Ajajaj... Hur ska det gå att värma upp i dag? Jösses, det ska bli intressant. =) Men kul att spela handboll förstås, det känns som att det var väldigt längesedan nu.



Frölunda har hemmapremiär i kväll.
Mot tippade bottenlaget Luleå.
Det borde bli en säker vinst och jag
hoppas att Gistedt får tag på puckarna.
Ahh, jag längtar tills de kommer till Hovet och spelar.
Då är jag där.
Om jag inte har handboll förstås. =/




Ja, Brasilien vann. Helt överlägsna alltså. Hope Solo, bänkad målvakt i USA, är säkert jättenöjd. Mm, visst.



Min hjärna spinner vidare, nu är det tv-dags.

Adios!
/maria.

Kommentarer
Postat av: monika

men maria om du nu har en handbollsblogg KAN DU INTE BARA SKIIIITA I O SKRIVA OM SPORT!!! AARRGHHHH

2007-09-27 @ 20:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback