Det är inte lätt när det är svårt.

Det är inte så lätt när man får sparken från sin provanställning och inte ens har rätt att få en vettig orsak.

Det är inte så lätt när man måste söka typ fem jobb om dagen för att inte få panik.

Det är inte så lätt när man får brev från Försäkringskassan där de meddelar att man måste betala tillbaka 7109 kr för bostadsbidrag man tydligen inte var berättigad till för att man tjänade pengar ett halvår EFTER man fick bidraget.

Det är inte så lätt när man inte har något jobb, att betala 7109 kr.

Det är inte så lätt att välja när man helt plötsligt har TVÅ jobb.

Det är inte så lätt att vara positiv när man förlorat 13 av 15 matcher.

Det är inte så lätt att vara jag.

Men jag försöker.



Och jag har ju honom....

Kommentarer
Postat av: Izabelle

Enligt mig är modebloggare en som endast skriver om kläder. Jag skriver mer om mig själv än om kläder, men idag har jag varit sjuk = inte mkt att skriva om. Så då blir det lätt kläder:)
Så förstår om det sett ut som en. Men det är det inte:) Ha en fortsatt trevlig kväll


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback