Fortfarande förmiddag. Nästan.

Klockan är 12.36 och jag sitter bänkad framför datorn/tvn. Ett träningspass är redan avklarat och man känner sej alltid så värd ledigheten efter ett morgonpass. Skönt. I dag skulle jag hinna göra en miljon saker, men istället kollar jag bara sport på tv hela dagen. Jag citerar Re:member, ni vet betalkortet: "Just because you can do something, doesn't mean you will." Haha, that's me. =)


Det gick ju inte så bra för damerna i skidskytte-VMs första lopp. ACO på en tjugonde plats blev bästa svenska. Hoppas det går bättre för killarna sen då.


Ivve är borta hela dagen, det känns så tomt då. Plus att det är kallt här utan honom. Plus att jag inte orkar laga mat.




Kanske ska ta och skriva en låt emellan alla lopp och matcher?
Spela lite gitarr?



Why not...




Later!

/maria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback