Jag är lycklig.

Jag är en ruskigt dålig bloggare, I know. Fast helt ärligt kanske det inte är så många som bryr sej. =)
Det blir mycket handbollsskriverier istället. Och, så klart, en hel del handboll i verkliga livet också.

Just nu lider jag av kronisk värk i min nacke och övre delen av ryggen, runt skuldran. Det gör att livet inte känns så kul just nu. Trots det är jag ändå lycklig. Lycklig över att jag fick spendera så mycket tid med min familj under julhelgen, även om jag velat träffa pappa mycket mer. Jag är lycklig över att jag har två fina vänner i Camilla och Emma och att jag vet att jag har dem vid min sida oavsett när och oavsett hur. Jag är lycklig över att min älskade storebror och hans älskade Olivia har förlovat sej. Och jag är lycklig över att jag har Ivve. Jag har tagit honom för givet, samtidigt som jag anklagat honom för att ta mej för givet. Jag är glad att jag har honom kvar, för det finns ingen annan i världen jag hellre vill leva mitt liv med.

Värken kan dock få dra åt helvete om den vill.


Jag lovar, jag ska bättra mej.
På återseende!

/maria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback